.

שפת גוף במכירה-היתרון הסודי שלך 

סדנה לארגונים ועסקים שרוצים למכור הרבה יותר.  

להשארת פרטים:

עם מה תצאו מהסדנה?

סדנה שלא יפסיקו לדבר עליה!

סדנה מרתקת, מקצועית וקולחת בשילוב הקהל, נדבר על 

הסדנה משלבת כלים פרקטים וסרטוני ניתוח 

הסדנה מותאמת אישית לערכי הארגון.

הבנה של הלקוח=הרבה יותר כסף

איך להשתמש בשפת הגוף שלנו ככלי להגברת הביטחון והעברה המסר שלנו עם כל אחד ובכל מקום!

להעלות את יחס הסגירה

בסדנה נדבר על שני המישורים, גם מה אנחנו קולטים מהסביבה,

מי מרגיש נוח יותר ומי פחות וגם על מה אנחנו משדרים 

מנחת הסדנה

נועה לזרי מומחית לשפת גוף מובילה מנהלים וארגונים להצלחה במכירות,בתקשורת ובהעברת המסרים


משמשת מאז שנת 2017 כמרצה מבוקשת לשפת גוף לארגונים ולקוחות פרטיים.
את דרכי התחלתי כמלווה לעסקים קטנים ובנוניים 

בתקופת הקורונה התחלתי לעבוד עם ארגונים שמבינים את החשיבות של שפת הגוף במעמד המכירה

,שרצו בעיקר להבין מה באמת עובר על הלקוח ואיך לייצר איתו כימייה ותקשורת חזקה (אפילו בזום.)

שפת גוף זה איך הארגון מתקשר את הכריזמה הביטחון והמקצועיות שלו,

שפת הגוף מייצרת גם שפה פנים ארגונית,הבנה עמוקה וחיבור בין העובדים וגם כלפי חוץ, כלפי הלקוחות ונותן לארגון יתרון משמעותי על המתחרים.

    אני דואגת בכל סדנה  להעביר את הכלים והידע הרב שצברתי בצורה קלה ופשוטה ליישום,לפי הערכים שחשובים לארגון איתו אני עובדת.

פרקטיקה זאת המילה האהובה עלי!

ואני גאה להיות שותפה לתהליך משנה חיים, בעל התוצאות שנראות בשטח במיידי!

"בחיים לא חשבתי כמה ערך זה יתן לעובדים כאן,

נועה פשוט לימדה את העובדים שלנו שפה חדשה,שפת שנותנת להם יתרון מול כל לקוח ומייצרת חיבור עמוק בין העובדים"

 

ליצירת קשר:

איזה סודות תגלו בסדנה?

 

קריאה מהירה של הלקוח:

חמישה כללים בשפת גוף שיגרמו לכם להבין מה באמת באמת חושבים עליכם?עם איזה מצב רוח הוא נכנס?ואיך לשנות אותו אם זה לא לטובתנו?נדבר על סימנים שאנחנו חייבים לשלוט בהם במהלך כל המכירה, מתוך מקום שאנחנו חייבים להבין מה הלקוח מה הוא מרגישץ ואין דבר שאנחנו יותר אוהבים ממשהו שמבין אותנו נכון?

רושם ראשוני מנצח!

הרושם הראשוני של המוכר הוא קריטי!מחקרים מראים שהוא נע בין 4 שניות ל4 דק תסכימו איתי שזה ממש לא הרבה,בשנות הקרטיות האלה גורלה של העסקה נחרץ!איך עושים את זה נכון? ומה הכללים הפסיכולוכים שאנחנו חייבים ליישם?

איך לאתר התנגדיות עוד לפני שהן נאמרות?

אנחנו מדברים הרבה על התנגדיות שהלקוח אומר אותן, אבל הלקוח לא אומר? הגוף שלו אומר!ואת זה אני אלמד אתכם לזהות וגם איך לפרום את זה בצורה הטובה ביותר!

למי הסדנה מתאימה?

מותאמת לאנשים שמוכרים פרונטאלי

מכירה פרונטאלית היא מערכת יחסים שבשהיל שהיא תכיע לכדי סליה היא חייבת להיות טובה הקלישאה "אנשים קונים מאנשים" האי כונה לחלוטן ברגע שיש הבנה של שפת הגוף של הלקוח אפשר לייצר איתו חיבר עוצמי ממש בכמה דקות ודי בקלות.

כן,גם למי שמוכר בטלפון לשפת הגוף יש השפעה עצומה!

ניתן ליצור קשר לבקשה של סדנה ל מוקדנים

שם נדבר על ההשפעה של שפת הגוף שלנו על הקול ואיך נשמע יותר סמוכתיים ובטוחים?

חברות פרטיות שחשוב להן לשפר את המכירות ואיכות השירות שלהן

גם אם הלקוח לא רכש אנחנו נרצה להשאיר אותו עם חוויה טובה, לשם כך נצטרך חיבור טוב ברגע שנבין אותו ואת שפת הגוף שלו לייצר חיבור טוב כבר יהיה ככ פשוט

נועה נשמח לקבוע תאריך לסדנת סודות המכירה:

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.